مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-24اقتصادي

مکان های بلا استفاده شهرداری به کارگاه تولیدی مددجویان تبدیل شود


معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خواستاریم در صورت امکان مکان های بلا استفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه های تولیدی با تخفیف ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

- بیرجند- معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خواستاریم در صورت امکان مکان های بلا استفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه های تولیدی با تخفیف ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی فیروزآبادی جمعه شب در دیدار با شهردار بیرجند بر تأمین بازار فروش محصولات با همکاری شهرداری در راستای کاهش دغدغه مددجو و رسیدن به درآمد قابل قبول تاکید کرد و افزود: خواستاریم در صورت امکان مکان های بلا استفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه های تولیدی با تخفیف ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

وی توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال را مهم ترین اولویت کمیته امداد دانست و افزود: امیدواریم با تعامل بیش از پیش بتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای کاهش دغدغه ها و توانمندسازی قشر ضعیف جامعه گام برداریم.

فیروز آبادی اظهار کرد: تأمین بازار فروش محصولات با هدف کاهش دغدغه مددجویانی که در این بخش ورود می کنند را به جد پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های بلا استفاده شهرداری به کارگاه تولیدی مددجویان تبدیل شود

مکان های بلا استفاده شهرداری به کارگاه تولیدی مددجویان تبدیل شود