مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-02دانش

برنامه ریزی برای تدوین آیین نامه استاد راهنمای دوره کارشناسی


وزیر علوم از تدوین آیین نامه استاد راهنمای دوره کارشناسی خبر داد و گفت: با تدوین این آیین نامه برای دانشجویان دوره کارشناسی از بدو ورود به دانشگاه یک استاد راهنما داریم که به دانشجویان مشاوره و راهنمایی می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و اولین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور گفت: دانشگاه باید پیشرو باشد نه پیرو؛ اما من این سوال را طرح می کنم که دانشگاه پیشرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در بحث مرجعیت علمی، فناوری، نوآوری، مسائل فرهنگی، اجتماعی، شاگردپروری، بحث اساتید چطور باید باشد؟ منابع و محتوای دانشگاه پیشرو باید به چه شکل باشد؟ فضای فیزیکی دانشگاه، امکانات خوابگاهی و ورزشی به چه صورت باید باشد؟ ما باید شرایط را برای تحقق دانشگاه پیشرو فراهم کنیم.

وی افزود: به نظر من دانشگاه پیشرو نیازسنج و نیازآفرین است، دانشگاه باید نیازهای روز جامعه را تشخیص داده و فراهم کند.

وزیر علوم اظهار داشت: دانشگاه پیشرو در بحث یاوران علمی و دانشجویان و اساتید باید نیازسنجی کند تا جامعه در بخش سیاسی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی به چه چیزهایی نیاز دارد و در راستای رفع آن گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تدوین آیین نامه استاد راهنمای دوره کارشناسی

برنامه ریزی برای تدوین آیین نامه استاد راهنمای دوره کارشناسی