مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-08اجتماعي

چرا مشاغل آلاینده کرمانشاه جابجا نمی شوند؟


موضوع جابجایی مشاغل آلاینده شهر کرمانشاه قدمت چند دهه ای دارد و هر بار موضوع انتقال یک رسته صنفی از بارفروشان تا نمایشگاه های اتومبیل سنگین مطرح شده، - ایسنا/کرمانشاه موضوع جابجایی مشاغل آلاینده شهر کرمانشاه قدمت چند دهه ای دارد و هر بار موضوع انتقال یک رسته صنفی از بارفروشان تا نمایشگاه های اتومبیل سنگین مطرح شده، اما هیچ کدام تا کنون به نتیجه نرسیده است.

در حالی که بسیاری از کلانشهرهای کشور شهرک هایی با فاصله مناسب از شهر برای استقرار مشاغل فنی و آلاینده دارند، اما کلانشهر کرمانشاه هنوز از داشتن چنین شهرک هایی محروم است و برخی مشاغل آلاینده درست در دل شهر واقع شده اند.

اگرچه برای جابجایی برخی مشاغل فنی و آلاینده کرمانشاه مکان هایی هم جانمایی شد، اما به جهت فراهم نبودن زیرساخت های اولیه و در برخی موارد عدم وجود مسیرهای دسترسی مناسب و .

در نهایت منجر به نتیجه نشد.

برای نمونه طی چند سال اخیر زمینی در شهرک صنعتی برای نمایشگاه داران اتومبیل های سنگین یا زمینی در اطراف جاده ماهیدشت برای انتقال میدان بار و یا زمینی در جاده سراب نیلوفر برای انتقال ضایعات فروشان مشخص شد که هیچ کدام به سامان نرسید.

به گفته مدیر اجرایی اتاق اصناف کرمانشاه، آنچه که باعث شده در این سال ها جابجایی مشاغل فنی و آلاینده کرمانشاه محقق نشود، فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مشاغل آلاینده کرمانشاه جابجا نمی شوند؟

چرا مشاغل آلاینده کرمانشاه جابجا نمی شوند؟