مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-16اقتصادي

ذخیره سازی گندم در استان قزوین از مرز 150 هزار تن عبور کرد


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خرید و ذخیره سازی گندم در این استان با تحقق 72 درصد برنامه پیش بینی شده از مرز 150 هزار تن عبور کرده است.

- ایسنا/قزوین مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خرید و ذخیره سازی گندم در این استان با تحقق 72 درصد برنامه پیش بینی شده از مرز 150 هزار تن عبور کرده است.

حسن جلیلوند با بیان اینکه روند برداشت، خرید و ذخیره سازی گندم تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: خرید و ذخیره سازی گندم در این استان با تحقق 72 درصد برنامه پیش بینی شده از مرز 150 هزارتن عبور کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی بیان کرد: 363 میلیارد تومان نیز از ابتدای عملیات برداشت و ذخیره سازی گندم به گندمکاران پرداخت شده است.

به گفته جلیلوند روزانه بین 100 تا 200 تن گندم خرید و ذخیره سازی می شود که بیشتر این مقدار مربوط به شهرستان های آبیک و بویین زهراست.

این مسئول به فعالیت 23 مرکز خرید و ذخیره سازی گندم در استان قزوین اشاره کرد و گفت: 350 هزار تن حجم ذخیره سازی گندم در استان قزوین است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اساسی وزارت جهاد کشاورزی و استان قزوین در سال جاری خرید گندم با کیفیت بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی گندم در استان قزوین از مرز 150 هزار تن عبور کرد

ذخیره سازی گندم در استان قزوین از مرز 150 هزار تن عبور کرد