مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18سياسي

ایجاد اشتغال پایدار باید به دست توانای فارغ التحصیلان دانشگاهی رقم بخورد


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در تولید ثروت برای کشور باعث رونق کلی بازار و کاهش نرخ بیکاری می شود که این مهم باید به دست توانای فارغ التحصیلان دانشگاهی رقم بخورد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در تولید ثروت برای کشور باعث رونق کلی بازار و کاهش نرخ بیکاری می شود که این مهم باید به دست توانای فارغ التحصیلان دانشگاهی رقم بخورد.

محمدرضا دشتی در نشست هم اندیشی عباسعلی جعفری رییس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد ضمن بیان پیگیری اخبار دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت مستمر اظهار کرد: با توجه به سابقه همکاری با دانشگاه علمی کاربردی اعتقاد راسخ دارم که دانشجویان این دانشگاه بعد از اتمام تحصیل می توانند بعنوان یک کارآفرین وارد بازار کار شوند و در راستای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه نقش موثری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی و اهداف و نقش سازنده ای که در تولید فارغ التحصیلان مهارتی دارد، آشنا شوند و این که شما به عنوان یکی از متولیان دانشگاه در سطح استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نشست های هم اندیشی برگزار می کنید و پیگیر موارد و مشکلات بر سر راه دانشگاه هستید جای بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار باید به دست توانای فارغ التحصیلان دانشگاهی رقم بخورد

ایجاد اشتغال پایدار باید به دست توانای فارغ التحصیلان دانشگاهی رقم بخورد