مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-20سياسي

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای زنجان برای دهه اول محرم


صدا و سیمای استان زنجان همانند سنوات گذشته ویژه برنامه های مختلف و متعددی را در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان تدارک دیده و به روی آنتن خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای زنجان در گفت وگو با خبرنگاران در مورد ارتباطات زنده تلویزیونی اظهار داشت: شبکه اشراق دو اجتماع عزاداران شیرخواره و نوجوان موسوم به شیرخوارگان حسینی و همایش احلی من العسل را از ساعات اولیه صبح روزهای سوم و ششم محرم بصورت زنده پخش خواهد کرد.

   مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: همچنین دسته عزاداری با شکوه حسینیه اعظم زنجان به عنوان بزرگترین اجتماع جهان تشیع از حوالی ساعت 15روز هشتم محرم و دسته عزاداری باشکوه زینبیه اعظم را نیز روز 11 محرم از شبکه های مختلف استانی، ملی و برون مرزی تقدیم نگاه عاشقان اباعبدالله در اقصی نقاط جهان خواهد کرد.

  وی افزود: اجتماع عزاداران شهرستان خدابنده همچنین دسته عزاداری احمدیه و فاطمیون زنجان در روز نهم محرم، اجتماع عزادارن خرمدره، نماز ظهر عاشورا و دسته عزاداری مکتب الزهرا(س) در روز دهم محرم، اجتماع عزاداران ابهر و دسته عزاداری حیدریون هم در دوازدهمین روز محرم به شکل زنده و مستقیم پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای زنجان برای دهه اول محرم

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای زنجان برای دهه اول محرم