مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-04اقتصادي

تامین قیر برای آسفالت 120 هزار متر مربع از معابر روستایی خوروبیابانک


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: خدا را شاکریم که با همت دهیاران روستاهای شهرستان خوروبیابانک حدود 120 هزار مترمربع از معابر روستاها زیرسازی و آماده آسفالت شده است که با هماهنگی صورت گرفته قیر مورد نیاز این مهم تأمین شد.

- اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در خوروبیابانک با اشاره به بازدید از تعدادی از روستاها و شهرهای شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: خدا را شاکریم که مسائل و مشکلات حوزه بنیاد مسکن در جلسه ای با حضور مسؤولان و مدیران شهرستان خوروبیابانک بررسی و برنامه ریزی های خوبی شد.

وی تصریح کرد: مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که در گذشته زمین به آنان واگذار شده بود در حال ساخت است طبق هماهنگی به عمل آمده بین راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری شهرهای شهرستان خوروبیابانک، متقاضیانی که  زمین به آنان واگذار نشده است مقرر شد واگذاری زمین به آن ها تا 20 الی 30 روز آینده انجام شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن توسط مردم در حال ساخت است  اقدامات اولیه لازم برای رفع مشکل برق و آب که با پیگیری جدی مردم همراه بود، انجام شد.

نیکزاد افزود: خدا را شاکریم که با همت دهیاران روستاهای شهرستان خوروبیابانک حدود 120 هزار مترمربع از معابر روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین قیر برای آسفالت 120 هزار متر مربع از معابر روستایی خوروبیابانک

تامین قیر برای آسفالت 120 هزار متر مربع از معابر روستایی خوروبیابانک