مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-05سياسي

فعالیت بیش از 1800 دهیار در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 1800 دهیار در سطح استان گفت: دهیارانی که اقدامات خوب انجام داده اند در اولویت جذب و تبدیل وضعیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران نمونه گیلان اظهار کرد: در گذشته اعتبارات بر اساس جمعیت توزیع می شد اما اکنون محرومیت و وسعت منطقه نیز به جمعیت اضافه شده است.

وی با اشاره به وظایف دهیاران، شهرداران و نقش آنان در توسعه، عمران افزود: بر اساس سلسله مراتب مسئولیت ها، دهیاران و شهرداران ریشه و اساس تصمیم گیری های ما در این مناطق هستند.

عباسی رسیدگی به مشکلات روستاها و شهرهای کم برخوردار را وظیفه و تکلیف قانونی عنوان کرد و افزود: علاقمند به توسعه و آبادانی روستاها هستیم از این رو این مهم باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان، دلسوزی و روحیه جهادی دهیاران در روستاها را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: بیش از 1800 دهیار در استان فعالیت دارند که نقش مهمی در توسعه و ارتقا روستاها دارند.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاها و شهرهای گیلان دهیاران و شهرداران مدیریت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته اند، افزود: پیش از این اعلام شده بود که یکی از شاخصه های ارزیابی شهرداران و دهیاران استان فعالیت در بحث کاهش تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1800 دهیار در گیلان

فعالیت بیش از 1800 دهیار در گیلان