مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15دانش

جزییات برنامه حمایت از دانشگاه ها و موسسات مأموریت گرا اعلام شد


بنیاد ملی علم ایران در قالب برنامه ای از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در راستای حل مسائل استانی و ملی گام بر می دارند، - حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در نظر دارد از طرح های تحقیقاتی که به حل مسائل منطقه ای و استانی کمک می کند، حمایت ویژه ای داشته باشد.

به همین منظور این صندوق طی نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی کشور اعلام کرده است: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) در نظر دارد از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در راستای حل مسائل استانی و ملی گام برمی دارند، به طور ویژه حمایت نماید.

در این راستا برنامه ای با عنوان حمایت از دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی مأموریت گرا تدوین شده است.

در این برنامه تفاهم نامه ای بین رییس دانشگاه یا مؤسسه پژوهشی و رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد علم ایران) به صورت برنامه محور و حداکثر در 5 حوزه پژوهشی امضا خواهد شد.

در ادامه متن این نامه آمده است: حمایت ها شامل کرسی های پژوهشی، طرح های پژوهشی، طرح های پسادکتری، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و میزان حمایت نسبت به طرح های عادی صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه حمایت از دانشگاه ها و موسسات مأموریت گرا اعلام شد

جزییات برنامه حمایت از دانشگاه ها و موسسات مأموریت گرا اعلام شد