مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09اقتصادي

احداث و اجرای تصفیه خانه فاضلاب اقبالیه نیازمند اعتبارات ملی و استانی است


پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر اقبالیه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شبکه لوله گذاری آن اجرا شده اما نیمه تمام باقی مانده که شهرداری این آمادگی را دارد با شرکت آبفای استان قزوین برای تکمیل این پروژه همکاری لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میکاییل سلمانی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و اصحاب رسانه استان در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال اخیر در حوزه های مختلف اقدامات خوبی از سوی شهرداری اقبالیه صورت گرفته و پروژه های خوبی این شهر اجرا و برخی نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی بودجه سال 1402 شهرداری اقبالیه نسبت به بودجه سال 1401 افزود: سال گذشته بودجه شهرداری اقبالیه 108 میلیارد تومان بود و امسال به 170 میلیارد تومان رسید که 70 درصد در بخش عمرانی و 30 در بخش جاری هزینه خواهد شد.

شهردار اقبالیه همچنین از ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهر خبر داد و گفت: 40 هزار متر زیرسازی، آسفالت و پیاده روسازی در سطح شهر، احداث پارک خانواده در منطقه باغ عمران، تکمیل میدان ولایت و احداث مجتمع پسماند از جمله های پروژه های در دست اقدام شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و اجرای تصفیه خانه فاضلاب اقبالیه نیازمند اعتبارات ملی و استانی است

احداث و اجرای تصفیه خانه فاضلاب اقبالیه نیازمند اعتبارات ملی و استانی است