مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-10اجتماعي

کار ساماندهی پارکینگ های مرز خسروی در حال انجام است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی آماده استقبال از زائران اربعین است، گفت: کار ساماندهی پارکینگ های مرز خسروی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که با حضور سردار شرفی و جمعی از مسئولان استان در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: پلیس مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین است و همه همکاران با نگاه اعتقادی آماده انجام وظایف خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به بخشی از وظایف پلیس در برنامه اربعین در عین حال از مشخص بودن وظایف هر کدام از بخش های انتظامی خبر داد و گفت: با توجه به مشخص بودن شرح وظیفه هر کدام آنها، تلاش می کنیم تا این وظایف به نحو احسن انجام و خدمات لازم به زوار ارائه شود.

حاجیان ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده ایم همه ظرفیت ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ساماندهی پارکینگ های مرز خسروی در حال انجام است

کار ساماندهی پارکینگ های مرز خسروی در حال انجام است