مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-05سياسي

استفاده از ظرفیت شهروندان برای کمک به مردم آسیب پذیر


با رویکرد ظرفیت سازی اجتماعی بسیاری از آحاد جامعه یاریگر محرومین خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد قادری در رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رؤسای گروه های مردمی، نهادها و دستگاه های دولتی برگزار شد؛ با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و چالش های مردم مناطق آسیب پذیر تنها با همگرایی همه نهادهای مسئول ممکن است؛ گفت: امیدواریم در زمینه ظرفیت سازی بتوانیم با همگرایی اقدامات خوبی را انجام دهیم.

رییس سازمان بهزیستی گفت: تفاوت این جلسه با دیگر جلسات این است که ما در آستانه هفته بهزیستی بتوانیم فعالیت های حرفه ای مشتمل بر همکاری نهادهای غیردولتی، مجموعه های دولتی، بانک ها و ظرفیت های مردمی را به هم پیوند بزنیم.

قادری با تاکید بر اینکه هم افزایی میان دستگاه های مسئول می تواند نقطه عطفی برای کشور باشد؛ گفت: قرار است در هفته بهزیستی که تا یک ماه ادامه پیدا خواهد کرد در سراسر کشور و در 31 استان این ظرفیت ملی و ستادی را به عنوان آورده ای برای حمایت های اقتصادی و اجرایی در راستای روان سازی خدمات استان ها داشته باشیم.

به همین منظور جناب آقای وحیدی وزیر کشور به تمامی فرمانداران و استانداران دستوراتی داده اند و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شهروندان برای کمک به مردم آسیب پذیر

استفاده از ظرفیت شهروندان برای کمک به مردم آسیب پذیر