مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05اجتماعي

افزایش محسوس دما در مناطق شرقی استان هرمزگان


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: مناطق شرقی هرمزگان امروز بعلت افزایش سرعت باد با احتمال بروز گردوخاک و در ارتفاعات، رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: مناطق شرقی هرمزگان امروز بعلت افزایش سرعت باد با احتمال بروز گردوخاک و در ارتفاعات، رشد ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با تشدید بادهای 120 روزه درجنوب شرق کشور، از امروز در برخی نقاط شرقی استان و به تدریج در روز پنجشنبه در مناطق مرکزی استان نیز احتمال گردوغبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: امروز ضمن مساعد بودن شرایط ترددهای دریایی در جزایر غربی، دریای عمان و شرق تنگه هرمز با وزش بادهای جنوب شرقی کمی مواج می شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: شدت بادهای جنوب شرقی صبح روز جمعه 16 تیرماه در مناطق دریایی تنگه ی هرمز و دریای عمان قابل ملاحظه است و به حدود 40 کیلومتر بر ساعت نیز میرسد که موجب اختلال در ترددهای صبحگاهی می شود.

سی سی پور با اشاره به اینکه این شرایط دریایی تا روزهای ابتدایی هفته آینده در ساعات صبح تا ظهر ادامه دارد، عنوان کرد: از لحاظ دمایی روز پنجشنبه افزایش محسوس دما در مناطق شرقی استان انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محسوس دما در مناطق شرقی استان هرمزگان

افزایش محسوس دما در مناطق شرقی استان هرمزگان