مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-14سياسي

مجالس ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی جامعه است


مداحان و سخنرانان در این ماه در راستای هدایت نسل جوان و نوجوان در عمل به دین تلاش و کوشش کنند و اجتماعات ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز خانواده، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: در مکتب امام و رهبری بالاترین عبادت خدمت به مردم است و هم اکنون بیش از 46 میلیون نفر عضو تأمین اجتماعی هستند و خدمات متنوع بیمه ای و درمانی دریافت می کنند و در دولت سیزدهم بیش از یک میلیون و 920 هزار نفر بیمه شده جدید اضافه شده و بیش از 75 درصد در شهرستان نطنز تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی با تبریک سالروز تأسیس سالروز نهاد شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان با دیدگاه بلند صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام به وجود آمده و یکی از نهادهای مهم و اثرگذار نظام بشمار می رود، دشمنان نظام اسلامی شورای نگهبان را در تبلیغات خودشان مورد بمباران تبلیغاتی قرار می دهند و از وجود این دستگاه مهم و اثرگذار ناراحت هستند.

یعقوبی با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم گفت: مداحان و سخنرانان در این ماه در راستای هدایت نسل جوان و نوجوان در عمل به دین تلاش و کوشش کنند و اجتماعات ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی جامعه است

مجالس ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی جامعه است