مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-09اقتصادي

سهم 50 درصدی دانش ایرانی در ساخت سکوی میدان گازی مشترک بلال


زهیری با بیان اینکه بیش از 50 درصد اجزای سکوی میدان گازی مشترک بلال ساخت داخل خواهد بود، گفت: باید تجهیزات طولانی مدت را سفارش گذاری کنیم تا در دو سال ساخت سکو به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمد زهیری در آیین تنفیذ قرارداد ساخت عرشه و متعلقات سکوی میدان مشترک بلال با اشاره به اینکه سکوی میدان گازی بلال یک سکوی 2400 تنی است، اظهار کرد: امیدواریم بعد از دو سال این سکو ساخته و نصب شود.

وی ادامه داد: به جز تجهیزات اصلی، طراحی، مهندسی، ساخت، حمل و نصب به عهده ماست و بیش از 50 درصد اجزای سکو نیز ساخت داخل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی تأکید کرد: ساخت همه تجهیزات مربوط به سکو شامل سه پایه، مشعل، پل میانی و سکو به عهده این شرکت است که در یارد خرمشهر ساخته خواهد شد.

زهیری گفت: باید تجهیزات طولانی مدت را سفارش گذاری کنیم تا طی دو سال ساخت سکو به اتمام برسد.

وی با اشاره به دیگر پروژه هایی که شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در دست اقدام دارد، افزود: در حوزه کارفرمایی پتروپارس، جابه جایی سکوی فاز 11 و راه اندازی خط لوله این فاز را انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ادامه داد: در حوزه کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس، پروژه جاسک را اجرا می کنیم که یک گوی شناور آن نصب شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی دانش ایرانی در ساخت سکوی میدان گازی مشترک بلال

سهم 50 درصدی دانش ایرانی در ساخت سکوی میدان گازی مشترک بلال