مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-17پزشكي

وجود 5 هزار و 311 پرونده بیماری های مزمن در درمانگاه اردستان


رییس درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی اردستان گفت: 5 هزار و 311 پرونده بیماری های مزمن در درمانگاه اردستان وجود دارد و افراد مبتلا به بیماری های مزمن، - ماهیانه مراجعه به پزشک دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو امیکرون را داشتیم.

رییس درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: در اواخر تابستان، اوایل پاییز و همچنین اواخر فصل زمستان افزایش مراجعه بیماران به پزشک را شاهد بودیم که این نشان دهنده این است که پیک بیماری در شهرستان در این ایام بیشتر بوده است.

پاکدل با اشاره به وجود 5 هزار و 311 پرونده بیماری های مزمن، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 2 هزار و 40 پرونده بیمار فشار خون، 1 هزار و 551 پرونده دیابت، 865 پرونده بیمار قلبی، 90 پرونده بیمار اعصاب و روان و 760 پرونده بیماری کم کاری تیرویید در درمانگاه وجود دارد.

وی بیان کرد: افراد مبتلا به بیماری های مزمن، کسانی هستند ماهیانه مراجعه به پزشک دارند، معاینات انجام شده و آزمایش های آنان نیز بررسی شده و داروهای این بیماران نیز کنترل می شود همچنین طبق سنوات گذشته، غربالگری سرطان روده توسط درمانگاه تأمین اجتماعی انجام می شود.

رییس درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی اردستان یادآور شد: سال گذشته طی نظرسنجی که در ارتباط با عملکرد پزشک، داروخانه و دیگر موارد از مراجعان به درمانگاه و بیماران انجام شد، درمانگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5 هزار و 311 پرونده بیماری های مزمن در درمانگاه اردستان

وجود 5 هزار و 311 پرونده بیماری های مزمن در درمانگاه اردستان