مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-17سياسي

اولین نشست مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان برگزار شد


اولین نشست مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی در اولین نشست مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان اظهار کرد: اساس کار خیر انجام دادن، یک اتفاق خوب است.

وی افزود: در این اتفاق خوب چند نکته باید مورد توجه قرار گیرد، حضرت علی علیه السلام وقتی کار خیر انجام می دادند هیچ کس از فردی خیر اطلاعی نداشت و نمی دانست چه کسی این کارهای خیر را انجام می دهد تا زمانی که سحرگاه ماه مبارک رمضان، شمشیر خوردند مردم فهمیدند که فرد خیر، امیر مؤمنان علی علیه السلام بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین گفت: خداوند توفیق را به کار جمعی می داند نه فردی؛ در حدیثی از پیامبر اسلام (ص)، جایگاه نماز در دین همانند سر نسبت به بدن انسان بیان شده است، انسان ها بدون دست یا پا می توانند ادامه حیات دهند اما زندگی بدون سر که محل مغز و تفکر است، ممکن نخواهد بود، نماز جماعت خیلی عزیز است، لذا انسان ها با حضور در جمع های بزرگ است که اتفاقات خوب را رقم می زنند.

در ادامه این نشست، مجتبی عابدینی مسئول بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان با اشاره به تاریخچه و فلسفه ایجاد این بنیاد گفت: بنیاد دعبل خزاعی از سال 1382 و با هدف خدمت رسانی و اهداف صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان برگزار شد

اولین نشست مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی استان هرمزگان برگزار شد