مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04اقتصادي

مجوز 473 سِقط قانونی جنین در اصفهان صادر شد


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: سال گذشته 586 درخواست سِقط درمانی به این نهاد وارد و برای 473 مورد مجوز صادر شده که نسبت به سال 1400 حدود 6.

- 5 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور فیروزبخت ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آماری از سقط غیرقانونی جنین در اصفهان نداریم، اظهار داشت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت، رویه سِقط درمانی تغییر کرده و آمار سقط قانونی نیز بسیار اندک و شامل موارد خاصی است که برای مثال بارداری برای مادر و جنین مشکلاتی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه سال 1401 تعداد 586 درخواست برای سقط قانونی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان وارد شد، افزود: از این تعداد برای 473 مورد مجوز سقط قانونی توسط قاضی ویژه کمیسیون سقط صادر شده که البته نسبت به مدت مشابه سال 1400 حدود 6.

5 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: موارد سقط قانونی و درمانی استان واقعاً نسبت به موارد غیر قانونی ناچیز بود اما وقتی در جامعه مطرح می شد که پزشکی قانونی مجوز می دهد این مسئله در جامعه عادی انگاری شد که حتی سقط جنین سالم که زیر چهار ماه باشد می توانند سقط کنند.

فیروزبخت با بیان اینکه نزدیک به 100 درصد نظریات پزشکی قانونی استان توسط مراجع قضایی منجر به صدور رأی می شود، ابراز داشت: همکاران ما در پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز 473 سِقط قانونی جنین در اصفهان صادر شد

مجوز 473 سِقط قانونی جنین در اصفهان صادر شد