مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-09سياسي

چرا گزینه خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات مولاوردی بود؟


پیرموذن نماینده اصلاح طلب مجلس نهم گفت: این که مطرح می شود گزینه آقای خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات خانم مولاوردی بوده بخاطر این است که خانم مولاوردی نسبت به خانم منصوری تعاملش با همه احزاب و اشخاص اصلاح طلب بیش تر است.

- کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره انتخابات سال جاری مجلس گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم اکثر اصلاح طلبان و اصلاح گرایان و آنانی که دل در گرو منافع ملت و نظام دارند، اکثریت شان برای رساندن صدای بانوان و جوانان در مجلس آتی، خواستارند که نماینده از این قشر به خصوص بانوان داشته باشند.

جوان ترهای اصلاحات حامی آذرمنصوری  وی درباره ریاست جبهه اصلاحات نیز گفت: برخی جوان ترهای جبهه اصلاحات و اتحاد ملتی ها گزینه شان خانم منصوری بود، ولی آن هایی که در این جبهه سنی از آن ها گذشته زیاد راغب به انتخاب خانم منصوری نبودند و نگاه های تندی به مسائل کشور ندارند.

آذر منصوری که در حال حاضر به عنوان رییس جبهه اصلاحات انتخاب شده هم زمان دبیرکل حزب اتحاد ملت است، که در سال 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده بود و دادگاه برای او 3 سال حبس صادر کرد.

امروز روزنامه صبح نو در گزارشی نوشت:  نظر خاتمی نیز روی ریاست زن و ترجیحا با مواضع رادیکال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گزینه خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات مولاوردی بود؟

چرا گزینه خاتمی برای ریاست جبهه اصلاحات مولاوردی بود؟