مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-15حوادث

قاتل جوان 20 ساله دستگیر شد


دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با وقوع یک مورد فوتی در یکی از بیمارستان های جنوب شهر تهران، اکیپی از مأموران بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی آثار ساییدگی و جراحت را روی بدن مقتول مشاهده کردن و با بررسی های میدانی و شیوه های نوین کشف جرم متوجه شدند؛ دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت هوندا قرمز رنگ با یک راکب و یک ترک نشین راه آنان را مسدود کرده و به قصد سرقت گوشی به سمت مقتول حمله ور می شوند که در ادامه با توجه به مقاومت مقتول، ضارب با استفاده از چاقو، وی را مجروح و سپس بدون اینکه اموال مقتول را به سرقت ببرند متواری می شوند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های اطلاعاتی موفق شدند هویت متهمان را شناسایی و پس از یافتن مخفیگاه آنان، در یک عملیات غافل گیر کننده متهمان را دستگیر و به اداره دهم آگاهی پایتخت انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل جوان 20 ساله دستگیر شد

قاتل جوان 20 ساله دستگیر شد