مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-11ورزشي

کریمیان: تراکتور، حیاط خلوت پرسپولیس شده است


بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است، این تیم با جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس به حیاط خلوت سرخ پوشان پایتخت تبدیل شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است، این تیم با جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس به حیاط خلوت سرخ پوشان پایتخت تبدیل شده است.

مهدی کریمیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای بررسی خریدهای نقل وانتقالاتی تراکتور در ابتدا باید دید که آیا این خریدها با نظر مستقیم پاکو خمس سرمربی این تیم اتفاق افتاده یا خیر؟ فکر می کنم، تراکتور با توجه به نیازهای تاکتیکی خود یارگیری نکرده و این موضوع در کمبود بازیکن در برخی از پست ها و ترافیک همزمان حضور بازیکن در دیگر مناطق زمین کاملاً مشهود است.

وی افزود: انتظار داشتم که تراکتور بازیکنان خارجی باکیفیت و بیشتری را به خدمت بگیرد و نفرات خوب فصل گذشته ی خود مانند، رضا اسدی و محمدرضا اخباری را حفظ کند.

کریمیان ادامه داد: تراکتور می توانست در بحث یارگیری بهتر عمل کند و معتقدم این تیم با خرید بازیکنان مازاد پرسپولیس به حیاط خلوت سرخ های پایتخت تبدیل شده است.

وی متذکر شد: نکته ای که می تواند حائز اهمیت باشد عملکرد این بازیکنان در تراکتور است و تنها در صورتی می توان به این انتقال ها دید مثبت داشت که نفرات جذب شده از پرسپولیس تمام تمرکز و انرژی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمیان: تراکتور، حیاط خلوت پرسپولیس شده است

کریمیان: تراکتور، حیاط خلوت پرسپولیس شده است