مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-10پزشكي

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج برای خدمات رسانی به 76 هزار نفر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام صیادی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز بهداشت جامع سلامت آزادگان در منطقه حصارک پایین کرج اظهار کرد: خوشبختانه این مرکز بهداشت که نیاز مردم منطقه حصارک پایین بود و ساخت آن از سال 98 آغاز شد، امروز رسماً افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز با هدف ارائه خدمات بهداشتی به جمعیتی در حدود 76 هزار نفر و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: تمامی خدمات بهداشتی برای تمامی گروه های سنی از جمله واکسیناسیون، مراقبت های ویژه مادران، سالمندان، کودکان، خدمات روانشناسی، تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای از جمله خدمات عمومی این مرکز می باشد و یکسری از خدمات تخصصی از جمله غربالگری اختلالات تکاملی کودکان و مشاوره شیر مادر ارائه خواهد شد.

وی بر ارائه و توسعه خدمات سطح یک بهداشت و درمانی در منطقه حصارک پایین به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار تاکید کرد و متذکر شد: هماهنگی های لازم جهت راه اندازی واحد سلامت دهان و دندان و دندانپزشکی در این مرکز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد

مرکز بهداشت جامع سلامت در حصارک پایین افتتاح شد