مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-19سياسي

بیگی نژاد: گزارش هیات تفحص از اوقاف تا پایان مجلس یازدهم تهیه خواهد شد


نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه گفت که قطعا گزارش تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه تا پایان مجلس یازدهم تهیه خواهد شد.

- نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه گفت که قطعا گزارش تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه تا پایان مجلس یازدهم تهیه خواهد شد.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه را تصویب کردند، گام بعدی انتخاب رییس و هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص است که به زودی جلسه آن در کمیسیون فرهنگی تشکیل می شود.

وی توضیح داد: در جلسه تعیین هیات رییسه تحقیق و تفحص از اوقاف تعدادی از متقاضیان تفحص و اعضای کمیسیون فرهنگی حضور خواهند داشت و هیات رییسه تحقیق و تفحص از اوقاف را تعیین می کنند.

این نماینده متقاضی تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: بعد از تعیین هیات رییسه تفحص و ابلاغ حکم از طرف رییس مجلس شورای اسلامی، هیات شش ماه فرصت جمع آوری اطلاعات و گزارش آن به صحن علنی را دارد که این زمان قابل تمدید است لذا پیش بینی ما این است که این گزارش تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: گزارش هیات تفحص از اوقاف تا پایان مجلس یازدهم تهیه خواهد شد

بیگی نژاد: گزارش هیات تفحص از اوقاف تا پایان مجلس یازدهم تهیه خواهد شد