مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-22ورزشي

نوجوانان ایران با قدرت نمایی مقابل کره جنوبی صدرنشین شدند


تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا کره جنوبی را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های ملی نوجوانان ایران و کره جنوبی از ساعت 17:30 امروز در آخرین دور مرحله گروهی جام ملت های زیر 17 سال آسیا به مصاف هم رفتند که شاگردان حسین عبدی پس از کسب پیروزی 6 بر یک مقابل افغانستان و تساوی بدون گل برابر قطر موفق شدند حریف قدرتمند خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهند تا با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شوند .

ایران یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یمن، تیم دوم گروه A  خواهد رفت و در صورت برتری در آن مسابقه به جام جهانی صعود خواهد کرد.

  چشم بادامی ها نیز که تا پیش از بازی با ایران صدرنشین گروه B بودند با این باخت 6 امتیازی مانده و به عنوان تیم دوم گروه بالا آمدند تا در برای صعود به جام جهانی به مصاف تایلند میزبان، صدرنشین گروه A بروند.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان 2 بر یک از سد قطر گذشت تا این تیم با وجود خلق این شگفتی 3 امتیازی شده و در رتبه سوم قرار بگیرد .

هرچند این نتیجه نیز سبب صعود افغان ها به مرحله بعدی نشد اما عنابی ها را در قعرجدول قرار داد.

داور: احمد فیصل(اردن) کمک ها: آیمن فیصل(اردن) و ژانگ چنگ(چین) کارت زرد: ابوالفضل ذلیخایی و ماهان صادقی از ایران کارت قرمز: _ گل: نیما اندرز(18) ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان ایران با قدرت نمایی مقابل کره جنوبی صدرنشین شدند

نوجوانان ایران با قدرت نمایی مقابل کره جنوبی صدرنشین شدند