مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-13سياسي

روحانیون می توانند در ذهن زائران «گلستان معرفت» ایجاد کنند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت زمینه فعالیت های فرهنگی درایام حج را فراوان توصیف و تاکید کرد: روحانیون اگر خوب عمل کنند ، می توانند در ذهن زائران «گلستان معرفت» ایجاد کنند.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت زمینه فعالیت های فرهنگی درایام حج را فراوان توصیف و تاکید کرد: روحانیون اگر خوب عمل کنند ، می توانند در ذهن زائران گلستان معرفت ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدار با روحانیون، معین و معینه های کاروان های منطقه 4 مکه ، با مهم خواندن نقش روحانیون در رضایتمندی زائران کاروان ها از سفر معنوی حج اظهار داشت: ساختن بهترین خاطره حج در ذهن حجاج یکی از مهمترین اموری است که بر عهده روحانیون است.

وی روحانیون را خادمان ضیوف الرحمان دانست که با تبلیغ و خدمتگزاری هم برای خود اجر و پاداش الهی ثبت می کنند و هم برای زائران نور و نورانیت الهی را به ارمغان می آوردند.

سرپرست حجاج ایرانی با گرامیداشت فرارسیدن روز مباهله گفت: مباهله هم تبلیغ است که پیامبر برایش هزینه داد و همه عزیزانش را ایثارگرانه برای انجام آن حاضر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان این که به روزهای پایانی حج 1402 نزدیک شده ایم ، گفت: هرچند روزهای آخر حج هست اما این که زائربا چه ذهنیتی از سرزمین وحی خداحافظی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون می توانند در ذهن زائران «گلستان معرفت» ایجاد کنند

روحانیون می توانند در ذهن زائران «گلستان معرفت» ایجاد کنند