مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-02سياسي

50 بازارچه محلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: 50 بازارچه محلی در آذربایجان شرقی با هدف فروش مستقیم و بدون واسطه ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تراب محمدی صبح یک شنبه در آیین اختتامیه جشنواره برداشت گل محمدی روستای عنصرود با اشاره به تبیین حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار هرجایی بوده سعی کرده است تا مملکت ها را در جهت منافع خود از بین ببرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر لحظه و هر زمان به دنبال فرصت بود تا به انقلاب ضربه بزند.

وی ادامه داد: امروز که 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود، باز هم به دنبال فرصت هستند؛ اوایل انقلاب در تابستان سال 1360، شش تیر ماه ترور موفق رهبر معظم انقلاب، هفتم تیر ماه انفجار دفتر ریاست جمهوری و هشتم شهریور ماه شهادت شهید رجایی و باهنر و صدها جنایت دیگر را رقم زدند که 17 هزار نفر از مردم ایران به دست آنها شهید شد.

وی افزود: آنها جنایت های مختلفی در ایران انجام دادند اما ناموفق بودند چراکه ما راه خود را شناختیم و میدانیم کجا قدم گذاشته ایم.

امروز در جبهه مقاومت، مظلومین را با ابن جنایت ها آشنا کردیم و حق خود را طلب کردند و این مهم از سیاست های دولت سیزدهم است که در چند ماه اخیر کشورهای منطقه برای ارتباط گیری صف کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 بازارچه محلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود

50 بازارچه محلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود