مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-22سياسي

دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شده


دادستان درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد: به منظور جمع آوری فضای کافی شاپ ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.

- دادستان درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد: به منظور جمع آوری فضای کافی شاپ ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: برای پلمب پل هوایی و جمع آوری فضای کافی شاپ ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ محمد حسین درودی امروز در نشست خبری با اصاحب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: پس از سرقت، توهین، تهدید، ضرب و جرح، کلاهبرداری، نگهداری مواد مخدر، تخریب عمدی و جعل و خیانت در امانت بیش ترین فراوانی جرایم را به خود اختصاص داده است.

  وی خاطرنشان کرد: 22 هزار و 488 پرونده دردادسرای مشهد تشکیل و 45 هزارو 294 پرونده در استان تشکیل شده است.

  درودی درپاسخ به پیگیری های اصحاب رسانه اضافه کرد: پرونده 2 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حال رسیدگی است که برای یکی از آن ها رای صادر شده و در مرحله تجدید نظرخواهی است و پرونده دیگر عضو شورای شهر مشهد در مرحله رسیدگی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شده

دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شده