مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-30بين الملل

اسراییل سامانه «گنبد آهنین» را به اوکراین نمی دهد


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو سامانه دفاع هوایی «گنبد آهنین» و برخی تسلیحات دیگر را در اختیار اوکراین قرار نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بی بی در گفت گو با وال استریت ژورنال مدعی شد که از این نگران هستیم که اگر این تسلیحات را به اوکراین تحویل دهیم، در نهایت سر از ایران دربیاورند.

وی افزود: اسراییل تنها به دلیل استفاده از سامانه گنبد آهنین توانسته حمله موشک های شلیک شده را رهگیری و منهدم کند و تلفات و خسارات ناشی از حملات را کاهش دهد.

نتانیاهو پیشتر گفته بود که برخی از سلاح های غربی ارسال شده به اوکراین، در مرزهای اسراییل مشاهده شده اند و به همین دلیل تل آویو از ارسال برخی تسلیحات به کی یف، به دلیل احتمال انتقال آنها به ایران امتناع می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره لایحه اصلاح نظام قضایی اسراییل که موجب بروز اعتراضات گسترده علیه وی شد ، گفت، با حذف بخش جنجالی این لایحه که به پارلمان اجازه لغو احکام صادره توسط دادگاه عالی را می دهد، موافقت کرده است.

او همچنین تصریح کرد که درباره بند اختلاف برانگیز دیگر لایحه مذکور پیرامون دادن صلاحیت به ائتلاف حاکم برای تعیین قضات، تجدیدنظر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل سامانه «گنبد آهنین» را به اوکراین نمی دهد

اسراییل سامانه «گنبد آهنین» را به اوکراین نمی دهد