مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-07سياسي

تقویت باورهای دینی و اعتقادی عامل تحقق عفاف و حجاب در جامعه


عفاف و حجاب مسئله ای است که اختصاص به بانوان ندارد باید مردان هم اهل عفاف و حجاب و تقوا و غیرت باشند اصلی ترین عامل تحقق عفاف و حجاب در جامعه تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر آمده است بفهماند که سیاست به همه مربوط است، در هر عصری باید حکومتی با سیاست باشد، منتها سیاست عادلانه که بتواند به واسطه آن اقامه نماز، روزه، حج کند و معارف کند.

وی افزود: موضوع تمام اعیاد حقیقی و الهی انسان است و هرکدام از این اعیاد، در تحقق حقیقت انسانیت بیشتر نقش داشته باشد، عید واقعی خواهد بود، حقیقت انسان تنها با مفهوم ولایت معنا و عینیت می یابد، بنابراین عید الله الاکبر، عید غدیر است.

یعقوبی با گرامیداشت روز مالیات، تصریح کرد: پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود، برخی کشورها با پرداخت مالیات اداره می شوند و از اقشاری که مشمول مالیات می شوند انتظار می رود مالیات خود را به موقع پرداخت کنند، البته بعضی از بازاری ها از میزان دریافت مالیات گله مند هستند که باید به آن توجه شود.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم، اذعان کرد: اگرچه رضاخان آغازکننده پدیده کشف حجاب در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت باورهای دینی و اعتقادی عامل تحقق عفاف و حجاب در جامعه

تقویت باورهای دینی و اعتقادی عامل تحقق عفاف و حجاب در جامعه