مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-02سياسي

عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است، گفت: - شهدا برکت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی شامگاه شنبه در جشن سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: با وجود گذشت حدود 44 سال از انقلاب اسلامی از روز اول شیطان بزرگ یعنی آمریکا به جنگ با انقلاب اسلامی پرداخته که این جنگ تاکنون ادامه داشته است و در همه زمان ها پیروزی از آن حق و حزب خدا بوده است.

وی بیان کرد: دشمنان خودشان اعتراف کرده اند که 44 سال علیه ایران دشمنی کرده اند؛ ولی به پیروزی دست نیافته اند حال باید پرسید چرا نتوانسته اند بر ما پیروز شوند جواب به خاطر قاعده ای است که خداوند امر فرموده که همیشه حزب خدا پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تکالیفی که خدا بر ما امر کرده و بر ما واگذار شده در توان ما هست و باید انجام دهیم و در این 44 سال رزمندگان و مردم ما مواظبت کردند که این تکالیف انجام شود و این دلیل این پیروزی ها است که بر اساس قاعده قرآن و خداوند است.

وی گفت: در سال های گذشته برنامه ریزی بزرگی به بهانه مریضی صورت گرفت که همه مدارس و دانشگاه ها به بهانه ویروس کرونا و مریضی تعطیل شد و پهنای باند را افزایش دادند تا جوانان و نوجوان ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است

عمل به تکالیف الهی عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن است