مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-15سياسي

آغاز به کار رادیو مازندران در محرم با شعار نجات اهل عالم با حسین است


معاون صدای صدا و سیمای مازندران با اشاره به آغاز به کار رادیو مازندران در محرم گفت: شعار امسال رسانه در ماه محرم با شعار نجات اهل عالم با حسین است بوده و رادیو مازندران با همه توان در این بخش ادای دین خواهد کرد.

- بهرام دارابی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ایام محرم رادیو در مازندران اظهار کرد: معرفت افزایی مهمترین رویکرد ما در برنامه های محرم امسال است و تلاش داریم تا در راستای مهندسی و ترویج الگوی صحیح عزاداری با توجه به معرفت افزایی برنامه های اثرگذار ارائه شود.

وی افزود: با توجه به سیاست گذاری در رسانه، امسال سعی خواهد شد به تمام نقاط مازندران عزادار محرم پوشش داده شود و مراسم و آیبن های عاشورایی مختلف برای مخاطبان پخش شده و همچنین در شبکه های سراسری برای دیگر هموطنان نیز آیین های محرم مازندران معرفی شود.

معاون صدای مازندران گفت: رویکرد رادیو مازندران، تولید برنامه های فاخر و اثرگذار است، تا سهم مهم رسانه ای در زنده نگهداشتن قیام حسینی را داشته باشد.

 وی افزود: حسینیه رادیو به صورت شبانه روزی در ایام محرم با تلاش همکاران هنرمند فعال خواهد بود تا به آرمان مقدس اباعبدالله الحسین (ع) ادای دین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار رادیو مازندران در محرم با شعار نجات اهل عالم با حسین است

آغاز به کار رادیو مازندران در محرم با شعار نجات اهل عالم با حسین است