مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-06سياسي

کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی مجازات جایگزین حبس شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور دو حکم مجازات جایگزین حبس کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی بیماران سرطانی و خرید کتاب برای اهداء به کتابخانه های ارومیه در دو شعبه کیفری 2 این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی اظهار داشت: در یکی از این احکام شعبه 112 کیفری دو ارومیه با احراز شرایط قانونی متهم پرونده را به جای یکسال حبس با لحاظ نیازهای موجود و کمک به ارتقای سطح فرهنگی جامعه به خرید کتاب جهت اهداء به کتابخانه مرکزی و یا سایر کتابخانه های شهر ارومیه به ارزش 200 میلیون ریال تحت نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب در امور اجرای احکام محکوم نموده است.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در حکم جایگزین حبس دیگری، شعبه 113 دادگاه کیفری دو ارومیه محکوم پرونده را به لحاظ جنبه عمومی جرم به پرداخت دویست میلیون ریال به عنوان کمک هزینه خرید دستگاه های پرتو درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید استان محکوم نموده است.

عتباتی از بینش و درک قضات استان از نیازمندی های جامعه و بهره گیری از ظرفیت قانونی هم برای اصلاح بزهکاران جرایم خرد و هم فرهنگسازی اقدامات نیکوکارانه و کمک به رفع کمبودهای موجود ابراز خرسندی نمود و این امر را مایه مباهات دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی مجازات جایگزین حبس شد

کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی مجازات جایگزین حبس شد