مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-15سياسي

برای رهاسازی فاضلاب شهر اقبالیه تدابیری اتخاذ شود


سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخلیه فاضلاب در کانال آب کشاورزی، گفت: این مسئله تبعات متعدد اجتماعی و بهداشتی و تهدید امنیت غذایی را برای مردم شهر اقبالیه و شهرستان به همراه دارد و هرچه سریعتر باید تعیین و تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جلسه بررسی مشکلات رهاسازی فاضلاب شهر اقبالیه در کانال کشاورزی، با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قزوین، شهردار اقبالیه و سایر مدیران دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی، آبفا، آب منطقه ای، محیط زیست و علوم پزشکی در دفتر فرماندار برگزار شد.

غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در این جلسه ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخلیه فاضلاب در کانال آب کشاورزی، تصریح کرد: این مسئله تبعات متعدد اجتماعی و بهداشتی و تهدید امنیت غذایی را برای مردم شهر اقبالیه و شهرستان به همراه دارد و هرچه سریعتر باید تعیین و تکلیف شود.

وی افزود: تخلیه فاضلاب در زمین های کشاورزی زیبنده و مطلوب نیست در عین حال موجب شیوع بیماری های مختلفی مانند وبا نیز می شود، همه دستگاه های اجرایی متولی امر و حوزه کشاورزی، بهداشت و مدیریت شهری باید در این حوزه ورود پیدا کنند تا هرچه سریعتر اقدامی به نفع مردم و کشاورزان صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رهاسازی فاضلاب شهر اقبالیه تدابیری اتخاذ شود

برای رهاسازی فاضلاب شهر اقبالیه تدابیری اتخاذ شود