مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-11سياسي

واگذاری سهام به صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای متناسب سازی حقوق ها


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ترکی در همایش بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور جمعی از مقامات استانی و نماینده مجلس و 800 نفر از بازنشستگان کرمانی در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد؛ ضمن تبریک این روز به بازنشستگان کشوری تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری دغدغه های زیادی دارد و باید با چاره اندیشی اساسی، نظام بیمه ای و بیمه گری را اصلاح کند.

وی مشکلات و دغدغه های صندوق را میراث شش دهه دانست و ابرازکرد: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری فلسفه وجودی صندوق را حل مشکلات معیشتی و رفاهی و درمانی بازنشستگان دانست و افزود: با استفاده از ایده های جدید بایستی صندوق بازنشستگی از بحث حاکمیتی خارج و به امور سهامداری بپردازد و بازنشستگان سهام داران صندوق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سهام به صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای متناسب سازی حقوق ها

واگذاری سهام به صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای متناسب سازی حقوق ها