مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-11سياسي

دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند، افزود: روحانیت همواره درجامعه اثرگذار بوده و دشمنان نیز از این امر هراس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق ظهر سه شنبه در همایش راویان مکتب حسینی که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: موسم تبلیغی ماه محرم امسال با توجه به حوادث سال گذشته و تلاش های دشمنان در راستای جنگ ترکیبی و انحراف اذهان عمومی، متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و به همین دلیل لازم است تا مبلغان آمادگی لازم برای پاسخ به شبهات و سوالات مردمی را داشته باشند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: دشمنان برای تضعیف کشور برنامه های گسترده ای در سال گذشته تدارک دیده بودند که فوت خانم امینی موجب شد تا دو ماه زودتر از برنامه پیش بینی شده، دست به اقدام بزنند.

حجت الاسلام مصدق بیان داشت: عده ای در اغتشاشات سال گذشته لیدر بودند و موجب تحریک مردم با سردادن شعارهای ساختارشکن می شدند و بعد از آنکه مردم جمع می شدند از معرکه فرار می کردند که البته بسیاری از آنان در رصد دستگاه های امنیتی دستگیر و روانه زندان شدند.

دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند وی با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند

دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند