مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-02سياسي

حقوق بشر آمریکایی در جنایت خلاصه می شود


استاد علوم سیاسی دانشگاه های اردبیل گفت: حقوق بشر آمریکایی در جنایت علیه جامعه بشری خلاصه می شود و این نمود و نمایشی از خباثت آمریکا و سردمداران ظالم است.

- امیدعلی رعنایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آمریکا و نظام غرب مدعی حفظ حقوق بشر انسان ها است در حالی که خود این کشورها بزرگترین ناقض حقوق انسان ها در طول تاریخ بوده و کارنامه آنها نشان از اعمال جنایت علیه بشریت است.

وی تصریح کرد: فردا 12 تیرماه سالروز حادثه هولناک در تاریخ کشورمان است که سردمداران آمریکا هواپیمای مسافربری ایرانی را مورد هدف قرار داده و 300 انسان بیگناه را شهید کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه های اردبیل گفت: این حادثه هولناک برگ ننگینی در تاریخ آمریکا و ادعای حقوق بشر آنها است که نشان می دهد آمریکایی ها نه تنها به زن و مرد و انسان های بیگناه رحم نمی کنند بلکه ذره ای ارزش و اهمیت به جان انسان ها و حقوق اولیه آنها قائل نیستند.

رعنایی افزود: در کنار این حادثه هولناک و به جای احساس شرمندگی و عذرخواهی، آمریکایی ها به فرمانده این ناو مدال افتخار دادند تا نشان دهند که هیچ بهره ای از حفظ حقوق بشر انسان ها نبرده و خوی وحشیگری آنها بر خوی انسانی آنان غلبه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی در جنایت خلاصه می شود

حقوق بشر آمریکایی در جنایت خلاصه می شود