مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-15سياسي

پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی اردبیل صفر شد


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اذعان بر اینکه در حال حاضر پشت نوبت دریافت مستمربگیران نداریم، گفت: سعی کرده ایم ارتباط مستقیم را با مردم افزایش دهیم.

- حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل 24 تیر در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: خوشبختانه شاهد پشت نوبت دریافت مستمربگیران نیستیم.

وی اظهار کرد: تعداد مستمربگیران بهزیستی استان در طول سال 1401 از 36 هزار و 155 نفر به 44 هزار و 220 نفر رسیده است و با افزایش 22درصدی مواجه می باشیم.

رضایی افزود: سعی کردیم ارتباط مستقیم با مردم را افزایش دهیم و در این زمینه همراه با رؤسای شهرستانها و همچنین شورای معاونین نزدیک 11هزار دیدار مستقیم مردمی داشته ایم.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: همواره سعی کرده ایم در فضای گسترده ای در حوزه های اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی و مشاوره به مردم خدمت برسانیم.

رضایی با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی کشور صرفا مجموعه ای برای پوشش دهی معلولان و زنان سرپرست خانواده نیست، ادامه داد: بهزیستی مجموعه ای گسترده است که در بخشهای مختلف و گوناگون فعالیت دارد و تلاش کرده است به کلیه مردم استان بخصوص در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مباحث مشاوره ای و اورژانس اجتماعی خدمات ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی اردبیل صفر شد

پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی اردبیل صفر شد