مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-11بين الملل

پاسخ آمریکا به سوالی درباره آزادسازی دارایی های ایران در عراق


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالاتی درباره حکم صادر شده برای یکی از محکومان دادگاه های ناآرامی های سال گذشته کشور و آزادسازی دارایی های ایران از عراق پاسخ داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالاتی درباره حکم صادر شده برای یکی از محکومان دادگاه های ناآرامی های سال گذشته کشور و آزادسازی دارایی های ایران از عراق پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، در پاسخ به سوالی به حکم صادر شده برای توماج صالحی، از محکومین دادگاه های مربوط به ناآرامی ها در پاییز و زمستان سال گذشته، واکنش نشان داد و گفت که آمریکا به هماهنگی با متحدان و شرکایش برای پاسخگو کردن ایران به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان شد، همکاری خواهد کرد.

ادعای میلر مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران با نادیده گرفتن سابقه دولت آمریکا در نقض حقوق بشر از جمله در جنگ ویتنام، جنگ عراق، جنگ افغانستان، بمباران اتمی هیروشیما و سکوت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی مطرح می شود.

مقامات ایران اظهارات مداخله جویانه کشورهای غربی را در دفاع از حقوق بشر در جریان ناآرامی های کشور در سال گذشته، فاقد اعتبار دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آمریکا به سوالی درباره آزادسازی دارایی های ایران در عراق

پاسخ آمریکا به سوالی درباره آزادسازی دارایی های ایران در عراق