مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-15سياسي

یک خبر خوب برای کسانی که منتظر ورود خودروهای وارداتی کار کرده هستند


واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد - واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد سخنگوی شورای نگهبان گفت: واردات خودروهای کارکرده نیز از نظر شورای نگهبان مخالف شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به موافقت هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مسئله امروز تبدیل به یک قانون شده است.

  هادی طحان نظیف  در نشست خبری با اشاره به آخرین طرح و لوایح مورد بررسی در این شورا گفت: شورای نگهبان از یک سال گذشته تا امروز 86 مصوبه اعم از طرح، لایحه و اساسنامه را بررسی کرده است.

همچنین در این مدت 115 استعلام دیوان عدالت اداری در 153 جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته و به دستگاه های ذی ربط پاسخ داده است.

  وی افزود: طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جلسه شورا مورد بررسی قرارگرفت و در نهایت خلاف موازین قانون اساسی و شرع دانسته نشد.

بر اساس این ماده افراد مشمول خدمت سربازی نیز می توانند از این پس از تسهیلات مندرج در قانونی جوانی جمعیت بهره مند شوند.

  طحان نظیف گفت: همچنین لایحه ساماندهی واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورا مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع شناخته نشد و با توجه به تایید هیئت عالی نظارت این لایحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خبر خوب برای کسانی که منتظر ورود خودروهای وارداتی کار کرده هستند

یک خبر خوب برای کسانی که منتظر ورود خودروهای وارداتی کار کرده هستند