مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-26بين الملل

تأکید اسد بر لزوم عدم سیاسی سازی پرونده بازگشت آوارگان سوری


رییس جمهور سوریه روز دوشنبه در دیدار با مارتین گریفیث، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل بر بر لزوم عدم سیاسی کردن پرونده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تأکید کرد.

- رییس جمهور سوریه روز دوشنبه در دیدار با مارتین گریفیث، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل بر بر لزوم عدم سیاسی کردن پرونده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بشار اسد که امروز میزبان مارتین گریفیث، معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل در دمشق بود، تصریح کرد: بازگشت امن آوارگان سوری هدف دولت سوریه است اما این امر مستلزم تأمین الزامات بازسازی ساختمان های آسیب دیده در روستاها و شهرها است.

رییس جمهور سوریه گفت: نهادهای دولتی سوریه براساس ظرفیت های موجود اقدامات زیادی را برای کمک به بازگشت آوارگان انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، یکپارچگی تلاش ها برای حمایت از طرح های توسعه و بهبودی هر چه سریعتر وضعیت آوارگان سوری و باقی ماندن پرونده پناهندگان در مسیر انسانی و اخلاقی خود، از دیگر موضعاتی بود که در دیدار اسد و گریفیس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

امروز همچنین فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با گریفیث به بررسی پیشرفت به دست آمده به لطف همکاری بین سوریه و آژانس های سازمان ملل متحد در زمینه امور بشردوستانه به ویژه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید اسد بر لزوم عدم سیاسی سازی پرونده بازگشت آوارگان سوری

تأکید اسد بر لزوم عدم سیاسی سازی پرونده بازگشت آوارگان سوری