جذاب ترین و استثنایی ترین موقعیت هیأت ها برای جهاد تبیین فرا رسید+عکس و فیلمهیأت های عزاداری در دهه اول محرم، مخاطب منحصر بفردی دارند؛ مخاطبی که در دیگر ایام سال به هیأت نمی آید. این ظرفیت بسیار مهمی برای جذب است که هیأت های عزاداری باید آن را قدر بشناسند و جهاد تبیین را جدی بگیرند. - خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: شاید از هر هیأتی سوال کنید که مخاطب هیأت ها در کدام موقع سال از همه بیش تر است، جواب ها یکسان باشد: دهه اول محرم. اصلاً در این دهه، مجالسی به پا می شوند که در هیچ مناسبت دیگری جلسه ندارند، اما محرم ها پای کار هستند. براساس نظرسنجی سال 1401 بیش از 90 درصد مردم ایران مخاطب هیأت محرم در انواع مختلف بوده اند. زمانی که این مخاطب بی نظیر در ایام محرم در هیأت ها وجود دارد، قطعاً کار آن ها هم دارای اهمیت بیش تری است. تصویری از جمعیت هیأت رایهالعباس محمود کریمی در محرم 1401 هیأتی ها برای مخاطبان منحصر بفرد محرم خود چه می کنند؟ کشور ما از اربعین سال 1401 درگیر اغتشاشاتی در سطح خیابانی شد و در پی آن تا امروز شاهد مشکلاتی مانند بی حجابی، کشف حجاب و دین گریزی در سطح خیابان ها هستیم. همیشه در قبال این ناهنجاری ها هیأتی های کشور اولین معترضان بودند و فریاد وااسلاما سر می دادند و مسئولان مختلف را خطاب قرار می دادند که چرا چاره ای نمی کنید. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |