مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:072023-07-05بين الملل

تعطیلات خونین در آمریکا با 10 کشته و 38 زخمی


در بحبوحه تعطیلات روز استقلال آمریکا، دست کم 10 نفر در تیراندازی های کور در مناطق مختلف این کشور جان باختند و 38 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های امنیتی ایالات متحده اعلام کردند که در آستانه تعطیلات چهارم ژوییه (15 تیر ماه)، دست کم 10 نفر در تیراندازی های کور در فیلادلفیا، بالتیمور و فورت ورث کشته و 38 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که موج دیگری از تیراندازی در ایالات متحده، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده را بر آن داشت که خواستار تصویب قوانینی به منظور کنترل حمل سلاح شوند.

پلیس محلی روز گذشته (سه شنبه) گزارش کرد که در فورت ورث پس از یک فستیوال محلی به منظور بزرگداشت تعطیلات روز استقلال آمریکا،  سه نفر در یک تیراندازی کور جان باختند و هشت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در یک تیراندازی جداگانه در فیلادلفیا که شب دوشنبه به وقوع پیوست، پنج نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر از جمله یک پسربچه دو ساله و یک پسربچه 13 ساله زخمی شدند که هر دو نفر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

پلیس محلی فیلادلفیا توضیح داد که یک عامل مسلح مجهز به یک سلاح AR-15 به سمت عابران پیاده آتش گشود و یک فاجعه مرگبار را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات خونین در آمریکا با 10 کشته و 38 زخمی

تعطیلات خونین در آمریکا با 10 کشته و 38 زخمی