مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-01اجتماعي

استفاده همزمان از 2 نوع آبگرمکن انرژی پاک خورشیدی در پارک کوهسار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: اداره محیط زیست منطقه نسبت به بروز رسانی و تامین آب گرم مصرفی سرویس بهداشتی مجموعه کوهسار، - اداره محیط زیست منطقه نسبت به بروز رسانی و تامین آب گرم مصرفی سرویس بهداشتی مجموعه کوهسار، به صورت ترکیبی، آبگرمکن های بهداشتی لوله خلا و صفحه تخت را تامین و راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: اداره محیط زیست منطقه نسبت به بروز رسانی و تامین آب گرم مصرفی سرویس بهداشتی مجموعه کوهسار، به صورت ترکیبی، آبگرمکن های بهداشتی لوله خلا و صفحه تخت را تامین و راه اندازی کرد.

همچنین مرادی در ادامه افزود: لازم به ذکر است بهره برداری از دو نوع آبگرمکن لوله خلا و صفحه تخت به طور همزمان برای اولین بار در بین سایر مناطق 22گانه در مجموعه گردشگری بوستان کوهسار انجام شده است.

او در پایان عنوان کرد: اهمیت این موضوع به دلیل جلوگیری از انتشار گاز های گلخانه ای و تامین آبگرم مصرفی از انرژی تجدید پذیر پاک و ارزان خورشیدی است و سرویس بهداشتی این مجموعه بدلیل نیاز مکرر شهروندان به آب گرم مصرفی در مجموعه گردشگری کوهسار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده همزمان از 2 نوع آبگرمکن انرژی پاک خورشیدی در پارک کوهسار

استفاده همزمان از 2 نوع آبگرمکن انرژی پاک خورشیدی در پارک کوهسار