مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-25اقتصادي

هیچ کتابخانه استانداردی در گیلان وجود ندارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه هیچ کتابخانه استانداردی در استان وجود ندارد، گفت: کتابخانه درجه یک و دو و سه نیز نداریم زیرا برای تجهیز کتابخانه ها هزینه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر تقوی صبح یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر کتاب خوانی بیشتر مردم گفت: رهبری تاکید دارند اگر جریان تحریف شکست بخورد و مردم دریابند که فرهنگ از اقتصاد مهم تر است بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود و مدیریت یک جامعه آگاه نیز راحت تر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با تاکید بر تکمیل کتابخانه های نیمه کاره استان بیان کرد: راه و شهرسازی طبق قانون موظف است در راستای توسعه شهری کتابخانه ها را بسازد و تکمیل کند و تحویل این مجموعه دهد تا به عنوان بهره بردار آن را تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه جاذبه لازم در کتابخانه ها برای جذب مخاطب وجود ندارد، تصریح کرد: برای کتاب هزینه نمی شود در غیر این صورت فضای مجازی خلوت می شود و علاوه بر این مردم ما کتاب خوان هستند اما به دلیل مشکلات کتابخانه ها و نبود تجهیزات و به روز نبودن از کتابخانه ها استقبال نمی شود.

تقوی با اشاره به اینکه در گیلان هیچ کتابخانه استانداردی وجود ندارد ادامه داد: کتابخانه درجه یک و دو و سه نیز نداریم و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کتابخانه استانداردی در گیلان وجود ندارد

هیچ کتابخانه استانداردی در گیلان وجود ندارد