مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-05سياسي

کاهش 16 درصدی وقوع سرقت در استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز در تشریح دستاوردهای یکساله قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان البرز از کاهش 16 درصدی وقوع سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی در گفت وگویی به تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در زمینه مقابله با سرقت و کاهش وقوع آن در اولین سالگرد ایجاد قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان البرز پرداخت و گفت: دادگستری کل استان البرز با توجه به روند رو به رشد برخی از جرایم از جمله سرقت، در آذر سال 1399 به منظور مقابله قاطع و بازدارنده با جرایم مخل امنیت و آرامش جامعه از جمله سرقت های مسلحانه، به عنف، خشن و مقرون به آزار و زنجیره ای، قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان البرز را ایجاد کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز افزود: در ادامه و در خرداد 1401 نیز با توجه به ضرورت های احساس شده به منظور اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و مقابله ای در خصوص سایر سرقت ها، قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت را به دبیری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان و با همکاری تمام دستگاه ها و نهادهای متولی و مسئول در خصوص سرقت از جمله فراجای استان البرز تشکیل داد.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در خصوص اقدامات انجام شده و دستاوردهای ایجاد دو قرارگاه بیان کرد: در این قرارگاه ها به ویژه قرارگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 16 درصدی وقوع سرقت در استان البرز

کاهش 16 درصدی وقوع سرقت در استان البرز