مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-25اقتصادي

دوگنبدان هر ساله به فقر شهری نزدیک تر می شود


موسس مدرسه مجازی سرمایه گذاری و مشارکت (مشاور در سرمایه گذاری امور شهرداری های کشور) گفت: بودجه سرانه شهروندی در دوگنبدان نسبت به دیگر شهرها پایین است و این امر باعث شده این شهرستان هر سال به فقر شهری نزدیک تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران داود ندیم در جلسه کارگاه راهکارهای عملیاتی برای تامین مالی توسعه شهری این شهرستان اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار در شهرداری های کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در سال گذشته بودجه کشور 123 میلیارد دلار بوده که این میزان از درآمد بودجه کمتر از برخی از شرکت های معتبر دنیاست.

وی گفت: در کشور 18 کلان شهر با جمعیت بالای 500 هزار نفر وجود دارد که بودجه شهرداری های آنها 154 هزار میلیارد تومان بوده که در مقایسه با چند شرکت خارجی معتبر در دنیا این میزان بودجه بسیار پایین بوده است.

موسس مدرسه مجازی سرمایه گذاری و مشارکت (مشاور در سرمایه گذاری امور شهرداری های کشور) خاطرنشان کرد: از امسال وارد فاز در آمدزایی شهری شدیم.

ندیم بیان کرد: دوگنبدان با این حجم از جمعیت بودجه سرانه شهروندی آن حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان است که نسبت به دیگر شهرهای کشور بسیار پایین است.

وی افزود: این امر باعث شده که دوگنبدان هر سال به فقر شهری نزدیک تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگنبدان هر ساله به فقر شهری نزدیک تر می شود

دوگنبدان هر ساله به فقر شهری نزدیک تر می شود