مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:462023-07-02سياسي

سردار فدوی: جوانان بر خلاف سناریو دشمن، دنباله رو شهدا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: راز بزرگ جمهوری اسلامی در پیروزی علیه استکبار، وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه های سنگین و ناملایمات مخاطره آمیز اما به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.

وی افزود: در جای جای کشورمان همواره بزرگداشت یاد و نام شهدا برگزار می شود که مراسم امشب و آزادسازی مهران گرامیداشت 900 شهید این روز بزرگ و ماندگار محسوب می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید را یک معجزه و آیت بزرگ از طرف خداوند دانست و افزود: شهیدان شافی شافع روز جزا هستند و اکنون نیز نسل جدید با وجود آنکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند اما با وجود تفاوت نسلی به شهیدان نزدیک هستند و شهید سلیمانی را یک الگو برای خود قرار داده اند و عامل به وصیت شهیدان شده اند.

وی بیان کرد: سردمداران آمریکا در تمام برهه های انقلاب اسلامی به شکست در مقابل جمهوری اسلامی ایران اذعان داشته اند و اکنون مرزهای مبارزه ایران با آمریکا به هزاران کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: جوانان بر خلاف سناریو دشمن، دنباله رو شهدا شدند

سردار فدوی: جوانان بر خلاف سناریو دشمن، دنباله رو شهدا شدند