مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12ورزشي

آغاز رویداد «محترم بانو» تنها شهیده حجاب و عفاف استان اصفهان در کاشان


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد «محترم بانو» گرامیداشت شهیده بانو محترم سادات قاضیان فینی از شهدای کشف حجاب رضاخانی و تنها شهیده حجاب و عفاف استان اصفهان در این شهرستان خبر داد.

- محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت: این سازمان به مناسبت 21 تیرماه روز ملّی عفاف و حجاب، اقدام به برگزاری رویداد محترم بانو همراه با گرامیداشت تنها شهیده حجاب و عفاف استان اصفهان، شهیده بانو محترم سادات قاضیان فینی از شهدای کشف حجاب رضاخانی در کاشان کرده است.

وی با اشاره به  تکریم شهدای واقعه مسجد گوهرشاد در سال 1314 در اعتراض به قانون تغییر لباس توسط حکومت پهلوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه اظهار کرد: رویداد محترم بانو به منظور تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تاکید بر ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده، در روز های 21 و 22 تیر ماه در تالار شهر شهرداری برگزار می شود.

فرجی افزود: رویداد محترم بانو در روز نخست با حضور دختران دانش آموز متوسطه اول و دوم در جشن آموزشی، چالشی، مهارتی، رقابتی و گروهی فرشتـه شو امروز چهارشنبه 21 تیر ماه با همکاری فرهنگ سرای دانش و گروه تبلیغی موعود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد «محترم بانو» تنها شهیده حجاب و عفاف استان اصفهان در کاشان

آغاز رویداد «محترم بانو» تنها شهیده حجاب و عفاف استان اصفهان در کاشان