مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:132023-07-12ورزشي

آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به کجا رسید؟


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان و روند آماده سازی آن جهت میزبانی از بازی های شمس آذر در لیگ برتر پرداخت.

- عباس علایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، به تشریح آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان جهت میزبانی از بازی های تیم شمس آذر در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: تعمیر پیست تارتان ورزشگاه آغاز و بحث نور، اسکوبرد و آسانسور نیز با پیمانکاران هماهنگ شده است.

وی افزود: با دستور استاندار گیت های ورودی سردار آزادگان در حال ساخت می باشد و نیروها از هفته بعد به طور شبانه روز مستقر خواهند شد تا ورزشگاه را به شرایط مطلوب و استاندارد لیگ برتر برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در بحث پارکینگ شهرداری، راه و شهرسازی و حوزه معاونت عمرانی استانداری پیگیری می کنند و در روز های آینده نحوه استفاده از پارکینگ و خوردوهای عمومی به مردم اطلاع داده خواهد شد.

این مسوول گفت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش ایستگاه ها و تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر، مردم برای رسیدن به ورزشگاه کمتر از وسایل شخصی استفاده کنند.

علایی مقدم در خصوص امکان ورود بانوان به ورزشگاه سردار آزادگان نیز گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، تمهیدات لازم اتخاذ شده و تلاش داریم در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به کجا رسید؟

آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به کجا رسید؟