مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-01حوادث

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 8 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت ها هشت نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پلیس پنج مأموریت ویژه را در استان سمنان به انجام رسانده است، ابراز داشت: زمین گیر شدن خرده فروش هرویین در گرمسار، دستگیری سارقان سابقه دار در سمنان، توقیف محموله قاچاق کالا در شاهرود، توقیف موتور سیکلت در صحنه تصادف سمنان و دستگیری فروشنده سلاح در گرمسار مهمترین این رویدادها را شامل می شود.

وی ضمن بیان اینکه در مجموع این مأموریت ها هشت نفر دستگیر شدند، افزود: مهمترین مأموریت پلیس در رابطه با این دستگیری ها برقراری نظم و امنیت و احساس آرامش به شهروندان استان سمنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان طی دو حادثه مختلف متخلف با شلیک پلیس زمین گیر و دستگیر شده است، ابراز داشت: مأموران یگان امداد سمنان در جریان گشت زنی محلات جنوب این شهر به یک پراید مشکوک و دستور توقف او را صادر می کنند که بدون توجه به اخطار پلیس مواد مخدر را به بیرون پرتاب کرده و متواری می شود که پلیس برای توقف با شلیک هوایی پراید را متوقف و رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 8 نفر دستگیر شدند

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ 8 نفر دستگیر شدند